Breaking

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Μαρία Παπακωνσταντίνου: H Nέα Δημοκρατία είναι η μοναδική λύση για να προχωρήσει με ασφάλεια, σταθερότητα και προοπτική η χώρα

Νιώθω μεγάλη τιμή για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντας μου μια θέση στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Κορινθίας.

Η Νέα Δημοκρατία είναι σήμερα η μοναδική λύση για να προχωρήσει με ασφάλεια, σταθερότητα και προοπτική η χώρα, έχοντας πρόγραμμα, θέσεις και προτάσεις.
Η ευθύνη μου είναι μεγάλη. Είμαι όμως έτοιμη για τις “μάχες” που έρχονται και πιστεύω ακράδαντα ότι ο αγώνας της παράταξής μας θα δικαιωθεί.
Η είσοδος μου στην πολιτική αποτελεί μια ξεκάθαρη επιλογή. Οι προκλήσεις πολλές και τα ζητήματα περισσότερα. Μέχρι και σήμερα για αρκετούς η Κορινθία ήταν πεδίο προσωπικής εξέλιξης καθώς διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα και είναι «ευλογημένος τόπος». Προτεραιότητα και μοναδική μου επιδίωξη είναι μέσα από τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια να τα αναδείξουμε, ενισχύσουμε και αξιοποιήσουμε, για ένα καλύτερο αύριο για εμάς, τα παιδιά μας, τις επόμενες γενιές.
Το Ήθος – που αποτυπώνεται στη συνέπεια λόγων και πράξεων – και η Γνώση που έχω αποκομίσει μετά από τα χρόνια σπουδών αλλά και επαγγελματικής εμπειρίας στον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα, αυτόν της Υγείας, μαζί με την αγάπη μου για την Κορινθία, είναι τα σημαντικότερα εφόδια μου, σε αυτήν μου την προσπάθεια.
Είμαι πεπεισμένη ότι με τη διακυβέρνηση της χώρας από την Νέα Δημοκρατία, θα μπορέσουμε σύντομα να γυρίσουμε σελίδα και να εισέλθουμε πραγματικά στον δρόμο της ανάπτυξης και της ευημερίας, όπως αξίζει στον περήφανο και δημιουργικό λαό μας.
Με την ευκαιρία, να συγχαρώ και όλους τους συνυποψηφίους, με τους οποίους θα αγωνιστούμε από κοινού για τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας, αλλά πάνω από όλα, για το καλό του τόπου μας.
Σας ευχαριστώ θερμά όλους.
Μαρία Ι. Παπακωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου