Breaking

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

27χρονη εξομολογείται τα πάντα για τον έρωτα της ζωής της: Παντρεύτηκε τον πατέρα της κολλητής της – «Στην αρχή είχα ενοχές, αλλά το ξεπέρασα» (εικόνες).

Αποτέλεσμα εικόνας για 27χρονη εξομολογείται τα πάντα για τον έρωτα της ζωής της:
Η ιστορία της Τέιλορ Λέμαν θα μπορούσε να είναι σενάριο κάποιας ταινίας, ωστόσο, είναι γνωστό ότι η ζωή έχει μεγαλύτερη φαντασία.Η 27χρονη Τέιλορ εργαζόταν μαζί με την κολλητή της Αμάντα, όταν εμφανίστηκε ο άντρας της ζωής της. Μόνο που ο άντρας που είδε μπροστά της ήταν ο πατέρας της καλύτερής της φίλης.

«Οταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά, δούλευα με την κόρη του Κερν, η οποία ήταν η καλύτερη μου φίλη. Ήταν παντρεμένος εκείνη την περίοδο και εγώ είχα σχέση.Στην αρχή θεώρησα ότι ήταν πολύ όμορφος. Μου αρέσουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνδρες. Μου είπε ότι είμαι γλυκιά και αρχίσαμε να φλερτάρουμε ο ένας με τον άλλον σε ένα μπαρ. Με την Αμάντα ήμασταν φίλες πολλά χρόνια πριν τα φτιάξω με τον μπαμπά της. Οπότε είχα πολλές ενοχές και ένιωθα άσχημα στην αρχή. Με τον καιρό όμως το ξεπέρασα», περιγράφει η Τέιλορ.

Η Τέιλορ με την Αμάντα.
Η σχέση τους, όμως, εξελίχθηκε και έφτασε στον γάμο, αποδεικνύοντας ότι ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά.
«Ξέρει ότι θα είμαι εκεί πάντα για εκείνη, προκειμένου να την βοηθήσω στην ζωή της και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει», λέει για την κολλητή της, ενώ για τον άντρα της δηλώνει τον θαυμασμό της.
«Ο Κερν είναι πολύ όμορφος και λατρεύομαι τον τρόπο που περιποιείται τον εαυτό του. Είναι μορφωμένος, έξυπνος και επιτυχημένος», είπε η 27χρονη.
Η οικογένειά της, αρχικά, αντέδρασε έντονα για τη σχέση της, ωστόσο, όλα άλλαξαν με την πάροδο του χρόνου.
«Στην αρχή οι γονείς μου ανησυχούσαν. Η μητέρα μου ήταν εκνευρισμένη που ήταν ο πατέρας της καλύτερης μου φίλης, αλλά ήξεραν οτι πάντα έβγαινα με μεγαλύτερους. Ο χρόνος γιατρεύει τα πάντα όμως, με αποτέλεσμα η μητέρα μου, η μητριά μου και ο πατέρας μου να μας επισκεφτούν και να είναι όλα μία χαρά», υποστηρίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου