Breaking

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Τσοχατζόπουλος: Πλήρωσα το γεγονός ότι αγόρασα όπλα από τους Ρώσους και αυτό οι Αμερικανοί δεν μου το συγχωρούν

Συνέντευξη του πρώην υπουργού στον Αντώνη Σρόιτερ

– Τι λέει για το γάμο του στο Παρίσι

– «Εντάξει έμενα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου αλλά ήταν νόμιμη διαφανής έγκυρη αγορά» υποστηρίζει ο Άκης Τσοχατζόπουλος

«Πλήρωσα το γεγονός ότι αγόρασα όπλα από τους Ρώσους και αυτό οι Αμερικανοί δεν μου το συγχωρούν. Πλήρωσα τις αντιπαραθέσεις μεταξύ διεθνών συμφερόντων στο χώρο της ενέργειας» επισημαίνει ο Άκης Τσοχατζόπουλος σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Alpha «Αυτοψία» και στον Αντώνη Σρόιτερ.
«Δεν υπάρχει παγκόσμια ή διεθνής συνωμοσία αλλά εχθρικές ενέργειες κατά της Ελλάδας. Ούτε το δάχτυλο έβαλα στο μέλι, ούτε δωροδοκήθηκα» υποστηρίζει ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας στη συνέντευξη που θα μεταδοθεί αύριο Πέμπτη στις 23:45.
«Ποτέ δεν βρέθηκα σε ωραίο κελί, ήμουν σε κανονικό» λέει για τον πενταετή εγκλεισμό του στις φυλακές Κορυδαλλού. «Πήγα στη φυλακή επειδή διώχθηκα πολιτικά από τον Γιώργο Παπανδρέου και τον Κώστα Σημίτη» υποστηρίζει και αποκαλύπτει ότι δέχθηκε προπηλακισμούς από συγκρατούμενούς του.
«Ήταν και ο Βενιζέλος μέσα στη συνωμοσία μαζί με τον Σαμαρά τότε εναντίον μου με τα υποβρύχια» υποστηρίζει και επιμένει: «Δεν υπήρξε δωροδοκία, δεν υπήρχε καταγγελία, δεν υπήρχε διακίνηση αυτού του χρήματος, δεν βρήκαν καμία πληρωμή σε μένα, τίποτα».
«Εντάξει, έμενα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, αλλά ήταν νόμιμη αγορά»
«Η δική μου ζωή και της οικογένειάς μου είναι πάρα πολύ απλή και φυσιολογική. Ούτε πολυδάπανη, ούτε πολλά σπίτια» λέει ο κ. Τσοχατζόπουλος και για πρώτη φορά παραδέχεται: «Εντάξει έμενα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου αλλά ήταν νόμιμη διαφανής έγκυρη αγορά. Πέντε φορείς είχαν ελέγξει την αγορά. Είχα πάρει δάνειο 800.000 ευρώ από την τράπεζα».
«Λασπολογία όσα λέγονται για το γάμο μου στο Παρίσι»
Για τον γάμο του στο Παρίσι με τη Βίκυ Σταμάτη ο κ. Τσοχατζόπουλος λέει: «Υπήρξε πολύς μύθος γύρω από όλα αυτά. Ένα δείπνο ήτανε με 10 άτομα στο ξενοδοχείο»…
«Τη γυναίκα μου τη φυλάκισαν επειδή είναι η σύζυγός μου. Είναι παντελώς αθώα και πέρασε τρία ολόκληρα χρόνια στο ψυχιατρείο» λέει ο κ. Τσοχατζόπουλος.
Επιμένει ότι το πρώτο δικαστήριο το οποίο τον καταδίκασε ήταν «στημένο».
«Έχουμε υποστεί δίωξη» λέει ο πρώην υπουργός.
Ο Άκης Τσοχατζόπουλος καταγγέλλει ότι καταδικάστηκε έπειτα από ενέργειες υπηρεσιών ξένων χωρών, συμμαχικών, που όπως ισχυρίζεται συνεργάστηκαν με την ΕΥΠ και άλλα πρόσωπα.
Μερικές από τις φράσεις που είπε ο Άκης Τσοχατζόπουλος στη συνέντευξή του στον Alpha:
– «Συγκρούστηκαν για δικά τους συμφέροντα στο χώρο της ενέργειας και των εξοπλισμών και υπονόμευσαν πολιτικούς στη χώρα μας».
– «Ο Παπανδρέου άσκησε πολιτική δίωξη εναντίον μου με σκοπό την εξόντωσή μου».
– «Ο Ζήγρας ήταν εκτελεστικό όργανο».
– «Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ήταν υπεύθυνος για την καταστροφή της χώρας. Αυτή είναι πολιτική χρεοκοπία που την επέβαλαν από το 2010 και μετά».
– Καταγγέλλει «δολιοφθορά των γερμανικών υποβρυχίων στα ναυπηγεία» χωρίς να διευκρινίζει αν εννοεί τα γερμανικά ναυπηγεία ή τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου