Breaking

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Τι δεν θα έκανα τις μέρες που έρχονται ……

Αυτό το άρθρο είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο σκέψεων και αποφάσεων , είναι ένα σημειωματάριο για πράγματα που θα κάνω και δεν θα κάνω !
Αυτό το άρθρο δεν είναι προτροπή η μήνυμα κινδύνου η προσπάθεια να δημιουργηθεί κάποια τάση φόβου η ότι άλλο μπορεί να σκεφθεί το πολιτικός ορθό για να με κάνει να μην μπορώ να εκφραστω!
Αυτό το άρθρο το γράφω στην προσωπική μου σελίδα που μοιράζομαι τις σκέψεις και τις απόψεις μου με τους αναγνώστες και φίλους μου πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι μια είδηση … δεν είναι μια πληροφορία … είναι απλά η ιστορία του άμεσου μέλλοντος μου μέσα από το κεφάλι και τα θέλω μου….δες το λοιπόν σαν μια συνταγή για στιφάδο …αλλά μέχρι εκεί …!!!!!!!!!!
Εγώ αυτή την ζέστη – καύσωνα …. τον χειρότερο των τελευταίων δεκαετιών δεν τον εμπιστεύομαι …!!
Δεν θα είμαι χαλαρός και ανέμελος …ιδίως την στιγμή ακριβώς μετά τον καύσωνα….την στιγμή δηλαδή που το φαινόμενο Summer θα αρχίσει να λαμβάνει χώρα !!!
Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με την απότομη πτώση της θερμοκρασίας …δηλαδή από τους 46 σε κάποιες περιοχές να πέσουμε άμεσα στους 30 …!!
Επειδή όμως γενικά η εποχή είναι λίγο περίεργη και μοιάζει με στιγμές η καιρούς παράξενους …δεν θα κάτσω να περιμένω την στιγμή της πτώσης της θερμοκρασίας …αλλά θα είμαι αλλερτ σε όλη την περίοδο ζέστης μη ζέστης !
Δεν φοβάμαι μόνο το ότι ο καιρός θα είναι άστατος …από ζέστη σε καταιγίδες κοκ…δεν φοβάμαι μόνο το νερό η την θύελλα αλλά και το κούνημα !
Μεγάλες αλλαγές στα υλικά κάνουν τα υλικά να έχουν αστοχίες …ακόμα και αν τα υλικά αυτά είναι η ίδια η γη !
Σε όλη μου την Ζωή ακολουθώ πιθανότητες , πιθανότητες και μετρήσεις που δεν είναι αναγκαστικά αποδεκτές από το κατεστημένο γνώσης της εποχής μου …. και αυτή η περίοδος αυξάνει πολύ τις δίκες μου «πιθανότητες » έτσι θα πρέπει να προσέξω !
Αν είχα και αυτούσια πληροφορία πεδίου θα ήμουν και πιο στοχευμενος …αλλά δεν έχω δυστυχώς …έχω άλλες μετρήσεις που δεν μου αρέσουν ….αλλά αυτό έχει να κάνει με το δικό μου ημερολόγιο σκέψεων και όχι με είδηση-πληροφορία !
Θα προσέξω λοιπόν και ας κουραστώ τζάμπα και ας μην χρειαστεί ποτέ να τα χρησιμοποιήσω να έχω σε εύκαιρο και άμεσο σημείο μια τσάντα έκτακτου ανάγκης …Ιδίως για όσους έχουν μικρά παιδιά αυτή η τσάντα πρέπει να είναι πάντα έτοιμη …!!
Θα κοιτάξω αν μέσα στο σπίτι μου έχω περίεργα αντικείμενα που μπορεί να γίνουν επικίνδυνα για μένα σε περίπτωση σεισμού , θα σκεφθώ αν ο χώρος που ζω είναι ασφαλής και δεν έχει θεωρηθεί σαν κτίσμα η κτίριο ακατάλληλο !
Θα περιγράψω στην οικογένεια μου τον τρόπο εξόδου η κινήσεων που θα ακολουθήσουμε όλοι σε περίπτωση που κάτι συμβεί …από σεισμό μέχρι φωτιά και πλημμύρα !!
Θα κάνω ασκήσεις στην οικογένεια μου ώστε να έχει συνηθίσει οι κινήσεις που θα κάνει να είναι άμεσες και πηγαίες χωρίς σκέψη ώστε να έχω εξασφαλίσει ταχύτητα και να έχω εξαλείψει όσο μπορώ τον πανικό !!!!
Σκέφθηκα για μερικές μέρες να μείνω έξω σε σκηνή … σαν να κάνω μια όμορφη περιπέτεια κάμπινγκ με την οικογένεια μου ….δυστυχώς δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία να το κάνω ….δεν έχω όλα όσα θέλω για να μπορώ να το κάνω !!!
Απλά πράγματα μπορεί να φανούν σωτήρια σε καταστάσεις πανικού … Πχ το κινητό μας να είναι συνέχεια με μπαταρία + /..και να είναι παντα σε σημείο που δεν θα το ξεχάσουμε …ο φακός η οι φακοί μας να έχουν μπαταρία και να βρισκονται εξίσου σε εύκολο σημείο χρησης….
Αυτά είναι τα βήματα για τις επόμενες μέρες … Πράγματα που δεν θα έκανα σίγουρα είναι να κάνω ταξίδι , να λείπω μακριά από αυτούς που με έχουν ανάγκη , να βρίσκομαι σε περιβάλλον που δεν γνωρίζω κοκ κοκ…!
Ακόμα ένα από τα πράγματα που δεν θα κάνω και θα προσπαθήσω να ενημερώσω και φίλους μου να μην κάνουν είναι να παραβρεθώ στην συναυλία στην Ρουμανία – Βουκουρέστι των Evanescence όπου θα ανοίξει την αυλαία το ελληνικό συγκρότημα των Sede Vacante !

Λυπάμαι που την «σπάω» στους φαν των συγκροτημάτων αλλά προσωπικά δεν θα άφηνα τους έφηβους γόνους μου να παραβρεθούν …!!
Γιατί; εξήγησα και παραπάνω σε όλη μου την Ζωή ακολουθώ πιθανότητες και παράξενες μετρήσεις … και βλέποντας μια πιθανότητα να αυξάνει προτιμώ να μην ρισκάρω στο να ζήσω κάτι απλά όμορφο και διασκεδαστικό που μπορεί να μετατραπεί σε κάτι άσχημο και τραγικό!!
Τώρα επειδή υπάρχει περίπτωση να έχω και τίποτα μηνύσεις από μάνατζερ η από εταιρίες …ξανά λέω οτι αυτό το άρθρο δεν μπορεί να θεωρηθεί προτροπή προς κάτι … είναι ένα άρθρο προσωπικόν θέσεων για το τι θα έκανα και τι όχι …Όπως πχ ότι δεν θα πήγαινα σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου που δεν μου κάνουν κλικ οι οπαδοί του…. η όπως δεν θα πήγαινα σε ένα εστιατόριο που ιδιόκτητης και σεφ είναι κάποιος με βεβαρυμένο μητρώο……κοκ κοκ !
Ακόμα αυτό τον καιρό και για από εδώ και πέρα δεν θα έβαζα στοίχημα ότι τα ηλεκτρονικά μου χρήματα η τα κρυπτονομισματα μου η τα αρχεία μου ονλινε θα είναι όσο ασφαλή ήταν μέχρι χτες …
Ακόμα από 4 Ιουλίου +- δυο μέρες και μέχρι 14Αυγουστου +- 4 μέρες ολο τον καιρό θα επέλεγα να είμαι στην παραλία , έξω με την οικογένεια σε πλήρη έλεγχο … η να διασκεδάζω μαζί της με ορθάνοιχτες πορτ ες … γενικά τα μεσημέρια με την αφόρητη ζέστη μπορεί να χρειάζομαι να βγω έξω άμεσα μαζί τους ..!
Αν οι καιροί είναι αυτοί , αν το πεδίο είναι αυτό , αν δεν είμαστε σε ενα παράλληλο σύμπαν , αν τον έλεγχο του ματριξ δεν τον έχουν ακόμα σε πλήρη κατάληψη …όλα αυτά θα είναι απλές κινήσεις ετοιμότητας και απόδειξη για μένα ότι δεν είμαι εν ύπνο σε έναν κόσμο όπου μάλλον έχει να κάνει με ανθρωποφαρμα και όχι με ελεύθερο πλανήτη!
Όλα αυτά βέβαια με την απόλυτη θέληση και ευχή ότι κάνω να είναι αχρείαστο , να είναι απλά προπόνηση ετοιμότητας , μια εκπαίδευση προς τους απογόνους να συνηθίσουν στην ιδέα ότι το «ασφαλές» του ψεύτικου κοσμου μας είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία πώλησης των τσοπανηδων μας !!
Stranger….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου