Breaking

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Μπουρούσης: "Περάσαμε τέλεια στο πούλμαν"


O Γιάννης Μπουρούσης ήταν καλεσμένος στη NOVA, όπου μίλησε για την κατάκτηση του νταμπλ από τον Παναθηναϊκό, την απόφασή του να υπογράψει στο "τριφύλλι", το... πούλμαν της Κωνσταντινούπολης και το θέμα που προέκυψε τις τελευταίες ώρες με υβριστικό σύνθημα που τραγούδησε σ
τα μπουζούκια.
Καλεσμένος στη NOVA ήταν ο Γιάννης Μπουρούσης, την επομένη του εορτασμού της κατάκτησης του νταμπλ από τον Παναθηναϊκό Superfoods. Ο σέντερ του "τριφυλλιού" μίλησε για όσα πέρασε φέτος στο ΟΑΚΑ, εστιάζοντας στο κομμάτι της μεταγραφής του και της απόφασης ζωής που πήρε να πει το "ναι" στην πρόταση που του κατέθεσε το περασμένο καλοκαίρι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Αναφέρθηκε στην πίεση που του ασκήθηκε από τον διοικητικό ηγέτη των "πρασίνων", αλλά και όσα έγιναν φέτος. Μέσα σε όλα σχολίασε τόσο το περιστατικό με το πούλμαν μετά την "σκούπα" από τη Φενέρμπαχτσε, αλλά και το θέμα που προέκυψε τις τελευταίες ώρες με το υβριστικό σύνθημα που τραγούδησε στα μπουζούκια, κατά τους πανηγυρισμούς των παικτών του Παναθηναϊκού για το νταμπλ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για το περσινό τετ-α-τετ με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: "Πάλι πήγαν να το κάνουν θέμα οι δημοσιογράφοι. Δεν μου είπε τίποτα εκείνη την στιγμή. Απλά μου έδωσε συγχαρητήρια και μου είπε να πάω στα αποδυτήρια, να το γιορτάσω".
Για το πούλμαν: Για την ομάδα μπήκα. Σαν Έλληνας έπρεπε να το κάνω. Αν όλη η ομάδα αποφάσιζε να πάμε με το αεροπλάνο, θα πηγαίναμε με το αεροπλάνο. Περάσαμε πάρα πολύ ωραία εκεί".
Για την "σκούπα" από τη Φενέρμπαχτσε: "Εμένα με στεναχώρησε ότι στο πρώτο παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε φτάσαμε στο +16 και δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Δεν γίνεται να κερδίζεις τόσο πολύ και να χάνεις στην έδρα του. Το πρώτο παιχνίδι είναι το πιο σημαντικό. Εκεί είναι που δεν ήμασταν έτοιμοι πνευματικά για να κερδίσουμε. Κι αυτό με στεναχώρησε. Στον τρίτο τελικό στο ΣΕΦ, έπρεπε να την πατήσουμε για να καταλάβουμε τα λάθη μας και να μην την πάθουμε πάλι στον πέμπτο τελικό.
Για τη μεταγραφή στον Παναθηναϊκό: "Δεν έχω πιστέψει ακόμη ότι πήρα το πρωτάθλημα με τον Παναθηναϊκό, πόσω μάλλον απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ. Ήταν δικαίωση που πήρα την απόφαση να γυρίσω στην Ελλάδα. Πέρα από την πίεση που είχα από τον πρόεδρο για να έρθω να υπογράψω, γιατί κράτησε περίπου ένα μήνα πριν δώσω το "ΟΚ". Δικαιώθηκα κι εγώ κι ο πρόεδρος. Υπάρχει φιλική σχέση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Ήταν μεγάλη απόφαση να έρθω στον Παναθηναϊκό. Με πίεσε, με έκανε να πω το "ναι". Τώρα που μιλάμε, δικαιωθήκαμε κι οι δύο. Στους τελικούς προσπάθησα να βοηθήσω την ομάδα, όσο μπορούσα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Πιέστηκα στο να πω το "ΟΚ" στον πρόεδρο. Θετικά το λέω φυσικά. Προερχόμουν από μια χρονιά εξαιρετική στην Μπασκόνια. Δεν ήμουν πια το παιδάκι που ήμουν. Είχε πήξει το μυαλό μου. Ήρθα συνειδητοποιημένα, μετά από ώριμη σκέψη. Θέλω να πω ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στη γυναίκα μου, που με στήριξε φέτος. Δεν είχε σχέση η οικογένεια, με την επιστροφή στην Ελλάδα".
 









Για την αντίδραση των φίλων του Ολυμπιακού: "Ήταν δευτερεύον γιατί ήταν καθαρά δική μου απόφαση. Ένιωθα καλά στις δυνάμεις μου, όταν υπέγραψα. Είχα παίξει άλλες δεκαπέντε φορές στο ΣΕΦ ως αντίπαλος".
Για την υποδοχή στο ΟΑΚΑ: "Ήταν απίστευτες εικόνες, γιατί έδειξε ο κόσμος πόσο αγαπάει την ομάδα. Όλη τη χρονιά δεν έχω προσπαθήσει να γλείψω τον κόσμο. Ποτέ δεν ήθελα να νομίζουν ότι πάω να γλείψω τον κόσμο. Ήθελα να το βγάλω όλο αυτό και να κερδίσω τον σεβασμό και την αγάπη με την εικόνα μου στο γήπεδο. Ο κόσμος ήταν φανταστικός. Ήταν απίστευτο αυτό που είδαμε την Κυριακή το βράδυ. Ήρθε τόσος κόσμος, ουσιαστικά δεν μας είδαν γιατί ήταν αδύνατο λόγω του συνωστισμού. Στην πορεία θα φανεί πόση ανταπόκριση θα έχω στον κόσμο. Ακόμη υπάρχουν δύσπιστοι".
Για ένα περιστατικό στο παιχνίδι με την ΑΕΚ: "Δεν παίζαμε καλά στο παιχνίδι, κι οι οπαδοί μάς έβριζαν. Η ομάδα ήταν κάτω, θέλαμε στήριξη εκείνη την ώρα. Αν χάναμε εκείνο το παιχνίδι, τον τρίτο ημιτελικό, μπορεί να χάναμε τους τελικούς. Γι αυτό γύρισα και του ζήτησα να σταματήσει".
Για το υβριστικό σύνθημα που τραγούδησε στα μπουζούκια: "Στην Ελλάδα την τρίχα την κάνουμε τριχιά. Δεν θα πω τη δικαιολογία ότι ήπια. Είναι ένα σύνθημα, το οποίο το τραγουδούσαν όλοι, το τραγούδησα κι εγώ λοιπόν. Οι δημοσιογράφοι, δίχως να θέλω να το βάλω οπαδικά κάπου, πάνε να το κάνουν θέμα. Αυτό που έζησα το 2011, με όσα έγιναν, πλέον δεν με αγγίζει τίποτα. Τέτοια μαυρίλα, δεν με πειράζει. Για την οικογένεια και τα παιδιά μου όμως, με πειράζει. Εμένα προσωπικά δεν με αγγίζει κάτι. Κι εγώ κι η γυναίκα μου περάσαμε πάρα πολύ δύσκολα. Έχουμε περάσει πολύ δύσκολα, αλλά είναι ταύρος η γυναίκα μου".
Για το πέρασμά του από την ΑΕΚ: "Χρωστάω πάρα πολλά στην ΑΕΚ, οι άνθρωποι που ήταν εκεί μου έδωσαν πολλά εφόδια".
 









Για τις κορυφαίες του στιγμές σε συλλογικό επίπεδο: "Η EuroLeague με τη Ρεάλ Μαδρίτης και το πρωτάθλημα με τον Παναθηναϊκό".
Για τη Λαμποράλ Κούτσα: "Η ομάδα έπαιξε εξαιρετικά. Οι νέοι παίκτες με βοήθησαν, γιατί με πίεσαν να κάνω ακόμη καλύτερη προπόνηση. Γουστάρω με χίλια τον Βέλιμιρ Περάσοβιτς. Οι πιτσιρικάδες της ομάδας μού έδωσαν το έξτρα κίνητρο".
Για την οικογένεια Γιαννακόπουλου: "Τι να πεις γι αυτούς τους ανθρώπους; Ό,τι και να πεις είναι λίγο. Έχουν δώσει τόσα πράγματα στον σύλλογο. Δεν μπορείς να πεις κάτι".
Για την αξία του "μπρέικ" στο ΣΕΦ στον πέμπτο τελικό: "Είναι νωρίς ακόμη για να το αντιληφθείς. Λες να τραγουδάνε σε μερικά χρόνια "όπως το '17"; Αυτά γίνονται συνθήματα. Είχα δώσει παλιά μια συνέντευξη που είχα πει ότι αν γινόμουν οπαδός, θα γινόμουν ΠΑΟΚτζής γιατί μου αρέσουν τα συνθήματα και έχω ωραίες εικόνες
Για τη σχέση του με τους οπαδούς κατά καιρούς: "Όταν ήμουν στον Ολυμπιακό, έβγαινα μπροστά. Μου έδιναν το μικρόφωνο για να μιλήσω στον κόσμο, ενώ υπήρχαν κάποιοι πιο μεγάλοι. Εγώ το έκανα γιατί το αισθανόμουν, άλλοι έλεγαν ότι το έκανα για γλείψιμο".
Για τον Τσάβι Πασκουάλ: "Το θετικό είναι ότι ήρθε στην αρχή. Είχαμε παίξει μόνο τρία επίσημα παιχνίδια. Είχε την πίστωση χρόνου για να βρει αυτό που θέλει να κάνει, στο πως θα παίξει στα κρίσιμα. Κατάφερε λοιπόν να μάθει και να μπορεί να διαχειριστεί τις καταστάσεις όταν άρχισαν τα δύσκολα. Την πρόκριση με τη Φενέρμπαχτσε την χάσαμε στο πρώτο παιχνίδι. Η αλήθεια είναι ότι έχει πάρα πολλά συστήματα. Προσωπικά όμως, βλέπω το μπάσκετ πάρα πολύ εύκολο. Είναι μια έξτρα πάσα".
 
Για το τακτικό κομμάτι της θέσης του: "Ο καημένος ο Λευτέρης (Μποχωρίδης) τα άκουγε όλη τη χρονιά από μένα. Το παιδί τώρα θα έχει ηρεμήσει. Είχα συνηθίσει κάτι που παίζαμε δέκα μήνες στη Βιτόρια, κι εγώ θεωρούσα μέσα μου ότι έτσι είναι το σωστό. Είναι κάτι εγκεφαλικό, κάτι το οποίο πολλές φορές φέτος δεν το είχαμε".
Για τα επεισόδια στα γήπεδα: "Θεωρώ πως δεν θα αλλάξει κάτι, είναι στην παιδεία μας. Όλοι μας λέμε συνθήματα, είπα κι εγώ. Κι όλοι με έχουν μαυρίσει. Μακάρι να είναι αυτό το πρόβλημα. Μπορούμε να ζήσουμε αγώνες όπου ο ηττημένος θα χειροκροτάει τον νικητή; Είδαμε επίσης τον Ντάνιελ Χάκετ να βρίζει οπαδούς του Παναθηναϊκού, σε ένα βίντεο που βγήκε. Δεν έγινε κάτι. Μακάρι να ήμασταν εμείς το πρόβλημα".
Για την Εθνική ομάδα: "Περιμένουμε προπονητή στην Εθνική, περιμένουμε. Τι να πούμε γι αυτό; Έχουμε καθυστερήσει. Ό,τι αποφασίσει ο πρόεδρος. Όποιος αναλάβει τους παίκτες τους ξέρει. Για μένα στην Εθνική πρέπει να μπουν οι βάσεις για να φτάσουμε πάλι στην κορυφή. Κάθε φορά που πάμε στην Εθνική είμαστε αισιόδοξοι. Πάμε εκεί γιατί γουστάρουμε. Την αγαπάμε όλοι την Εθνική".
Για την ομάδα της πόλης του, την Καρδίτσα που προβιβάστηκε στην Α2: "Η τοπική κοινωνία δεν έχει γνωρίσει επιτυχίες με την ομάδα μπάσκετ. Είναι ευκαιρία εκεί, γιατί χτίζεται επίσης ένα καινούργιο γήπεδο. Μακάρι στα επόμενα χρόνια, όταν θα φτάνω στο απώγειο της καριέρας μου, να παίξω εκεί. Πρέπει να βοηθήσει κι η τοπική κοινωνία, για να κάνουμε μεταγραφές".
Για την καριέρα του και την ατάκα του Αντώνη Φώτση πως θα παίζει όσο αντέχουν τα πόδια του: "Αυτό πρέπει να ήταν μπηχτή, γιατί έλεγαν ότι ήμουν χοντρός".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου