Breaking

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Σε ό,τι κάνω έχω την Ελλάδα πίσω μου!


Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν ξέχασε την πατρίδα του ούτε στο All Star Game. Μετά τη σπουδαία του εμφάνιση στη Νέα Ορλεάνη ευχαρίστησε όλους τους Έλληνες για την αγάπη τους.

«Ευχαριστώ πολύ που βρεθήκατε εδώ. Ελπίζω να το διασκεδάσατε. Όπως είπα, σε ό,τι κάνω έχω την Ελλάδα πίσω μου. Θέλω να κάνω όλους τους Έλληνες περήφανους. Σας ευχαριστώ για τη στήριξη. Σας αγαπώ όλους», τόνισε.
«Το απόλαυσα. Είπα στους προπονητές πως θα παίξω δυνατά. Οι συμπαίκτες μου έλεγαν πως θα πρέπει το πρώτο μου σουτ να είναι κάποιο εύκολο καλάθι κι αυτό έκανα», πρόσθεσε.
Σχολιάζοντας τη φάση που ο Στεφ Κάρι… προφυλάχθηκε και ξάπλωσε στο παρκέ όταν τον είδε να εφορμά είπε: «Κι εγώ σκεφτόμουν ‘γιατί το έκανε αυτό;’», ενώ για το φόλοου-κάρφωμα πάνω από τον άσο των Γουόριορς ανέφερε: «Κυνηγούσα όλες τις φάσεις και είδα την ευκαιρία για να ένα φόλοου-κάρφωμα κι έτσι το έκανα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου