Breaking

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Η αλληλεγγύη των λαών


008
















Το σπίτι μου έχει τοίχους. Με τον γείτονά μου, με τον οποίο συνορεύω, μπορεί να έχουμε τον τοίχο κοινό, αλλά δεν έχουμε κοινό το σπίτι.
Επίσης, ως άνθρωπος είμαι πολύ φιλόξενη, όποιος έρχεται σπίτι μου νιώθει σαν να είναι δικό του. Σε περιόδους δε που λείπω δίνω τα κλειδιά μου χωρίς δεύτερη σκέψη και πολλοί το έχουν οικειοποιηθεί. Πού όμως τα δίνω; Τα κρεμώ στην εξώπορτα; ο οιοσδήποτε μπορεί να το οικειοποιηθεί; Δεν είμαι αγία οπότε όχι, δίνω τα κλειδιά του σπιτιού μου ΜΟΝΟ σε όσους το αξίζουν, αλλά και θα εκτιμήσουν την γενναιοδωρία μου, αλλά και θα τιμήσουν το σπίτι μου.
Υπάρχει επίσης κι αυτό που λέμε προσωπικά δεδομένα που προστατεύονται (εξ ου και η ύπαρξη των τοίχων), όπως αντίστοιχα υπάρχουν και απόρρητα εθνικά θέματα (ΕΤΝΑ)..
(Σημείωση: Η πατρίδα είναι πάνω από το σπίτι!)
Και ερωτώ: Στη βουλή γιατί υπάρχουν τούρκοι; Κοινά συμφέροντα έχουν οι χώρες μας; Η διάρρευση πληροφοριών προς την γείτονα γίνεται στο πλαίσιο του άρρηκτου δεσμού φιλίας και της αδιαμφισβήτητης εμπιστοσύνης που διέπει την σχέση μας; Βάζουμε το φίδι στον κόρφο μας από ανωτερότητα, από γενναιοδωρία, ή επειδή είμαστε φιλόξενοι ως λαός;;;; (Η ποινή -για τους μεν- για «έκθεση της εθνικής ασφάλειας σε κίνδυνο» και για τους δε για «κατασκοπεία» δίδεται παρακάτω.)
Στη Θράκη γιατί είναι μειονότητα οι Έλληνες; Στο όνομα της αλληλεγγύης, της ευεργεσίας, ή της φημισμένης φιλοξενίας μας έχει παραχωρηθεί Ελληνική περιοχή σε εχθρική χώρα;
Η φυρομ γιατί θέλει να λέγεται Μακεδονία; Μήπως από αγάπη για την Ελληνική ιστορία; Μήπως για να αποτίσει φόρο τιμής στην χώρα μας; Ή μήπως διακαώς το επιθυμούν από συμφέρον, και πιο συγκεκριμένα επεκτατικό συμφέρον, καταπατητή; Εμείς, στο όνομα της προσήνειας, της καλοπιστίας, ή της αλληλεγγύης των λαών παραχωρούμε το όνομα;
Οι γερμανοί είναι φίλοι μας; Για το συμφέρον της Ελλάδας κόπτονται; Εμείς, για να τιμήσουμε την φήμη μας ως φιλόξενος λαός τούς παραχωρήσαμε την διαχείριση της χώρας;
(Η ποινή για «συνεργασία με ξένη εχθρική χώρα», «συνωμοσία εναντίον της εθνικής κυριαρχίας» και «ενέργειες που μπορεί να επιφέρουν κίνδυνο για την ανεξαρτησία ή την ενότητα του κράτους» δίδεται παρακάτω.)
Ξένοι λαοί καρπώνονται τον θησαυρό της Ελλάδας και μας πετούν ως αντιγύρισμα την σαβούρα τους:
• αιολικά πάρκα στα αρχέγονα βουνά της Κρήτης, ορυχεία χρυσού στην κατάφυτη Χαλκιδική,
• αγοράζουν κοψοχρονιά τα πολύτιμα προϊόντα που παράγει η Ελλάδα -κτηνοτροφικά, γεωργικά κλπ- και μας πουλούν ό,τι έχουν για πέταμα -υποβρύχια, τραμ κλπ.
• χυτά, υποχρεωτική δωρεά οργάνων, κλειστά σύνορα κλπ.
Και πρόσεξε με τι όρους:
– Παίρνω εγώ όλο το χρυσάφι του τόπου σου και αφήνω σε σένα τα μολυσμένα νερά και τα κατεστραμμένα δάση,
– παίρνω τα θαυμαστά προϊόντα σου για να θρέψω τον λαό μου και σου μεταπουλώ σε τριπλάσια τιμή ό,τι μου απομένει στον πάγκο, ό,τι δηλαδή δεν αξίζει να φάει ο δικός μου λαός,
– τα δικά μου προϊόντα δε, που κανείς δεν αγοράζει και μου μένουν στοκ, στα πουλώ σε εξωφρενική τιμή, για να εγώ κονομάω και εσύ να τα έχεις παροπλισμένα, άχρηστα να σου πιάνουν μόνο τόπο.
Επίσης:
– Θέλω να πετώ τα σκουπίδια μου στα χυτά σου για να έχω καθαρή την δική μου χώρα, και ανέξοδα,
– θέλω να πεθαίνει ο δικός σας λαός για να παίρνω τα όργανά του και/για να σώνω τον δικό μου,
– θέλω η δική σας χώρα να γίνει αποθήκη ψυχών. Να στοιβάζω στην χώρα σας όσους μου επιφέρουν χασούρα και να δέχομαι μόνο όσους μου αποφέρουν κονόμα -τους επιστήμονές σας.
(Η ποινή -για τους μεν- για «δολιοφθορά», «υπεξαίρεση», «απάτη», «διαφθορά», «δωροδοκία» και «προδοσία εναντίον του λαού» και για τους δε τα ίδια και (+) επιπλέον για «υποβιβασμό της ειρήνης», «εγκλήματα πολέμου» και «εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας» δίδεται παρακάτω.)
Αυτοί οι λαοί αξίζουν την γενναιοδωρία των παραχωρήσεών μας Ή/ΚΑΙ τιμούν το μέρος που τους παραχωρήθηκε; Αν δεν αξίζουν την παραχώρηση και δεν τιμούν τον τόπο, γιατί τους δώσαμε τα κλειδιά; Από μεγαλοψυχία, από ευεργεσία, ή από αλληλεγγύη;
Αυτό δεν λέγεται καλοσύνη μάνα μου, αλλά απόλυτη ταπείνωση! Κι επειδή όσοι τα επιτρέπουν (βλ. προδότες) σίγουρα δεν προσβλέπουν στην αγιοποίηση, εξάγεται το εξής συμπέρασμα: Όποιος έχει τα κλειδιά του σπιτιού του έξω από την πόρτα του σημαίνει ότι δεν τον νοιάζει ό,τι κι αν το σπίτι του πάθει. Όποιον δεν τον νοιάζει ό,τι κι αν πάθει σημαίνει ότι δεν το πονά. Αν δεν το πονά ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ!
Για να λέγεσαι ιδιοκτήτης και να έχεις το δικαίωμα να διαφεντεύεις πρέπει την χώρα σου να την πονάς. ΟΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΞΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ!!
Για να μην αφήσω το θέμα λειψό.. Η έννοια μετανάστης δεν θα υπάρχει αύριο. Ούτε η έννοια πρόσφυγας. Για κανέναν λόγο (οικονομικό ή πολιτικό) δεν θα μπορείς να παρατάς την πατρίδα σου σε καιρό κρίσης ή πολέμου για να σώσεις το τομάρι σου. Θα κατηγορηθείς ως ρίψασπις/λιποτάκτης/φυγοπόλεμος.
Για όλους τους λαούς, για όλες τις θρησκείες, για όλες τις ιδεολογίες: Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ! Είναι υποχρέωση του καθενός να πολεμήσει με κάθε μέσο για την Ελευθερία και την Δημοκρατία στην χώρα του.
Είναι υποχρέωση του καθενός να δώσει και την ζωή του για την λευτεριά της πατρίδας του. Και να πολεμήσει με αυταπάρνηση! Όχι για να σωθεί ο ίδιος!
Αυτά (όλα) τα απλά πράγματα θα τα καταλάβαινε ο καθένας, θα τα ενστερνίζονταν ο καθένας, ΑΝ δεν υπήρχε η πώρωση, η παρωπιδέ εστίαση (και στις δύο πλευρές αναφέρομαι). Καμία από τις δύο πλευρές δεν ξέρει ποιο είναι το ηθικό και το δίκαιο, γιατί και οι δύο μένουν κολλημένες να κοιτούν μόνο την μία, τη δική τους. Οι μεν το μόνο που βλέπουν είναι: «ο θεσμός της φιλοξενίας στην Ελλάδα είναι ιερός» και οι δε το μόνο που βλέπουν είναι: «πας μη Έλλην βάρβαρος».
Για το κλείσιμο.. Έψαξα στο διαδίκτυο να βρω ποια εγκλήματα επισείουν την εσχάτη τον ποινών, τον θάνατο. Διάβασα ότι στην Ελλάδα καταργήθηκε η ποινή θανάτου νομοθετικά το 1994 και συνταγματικά το 2001. Επειδή όμως ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ… κατέγραψα ενδεικτικά μερικά από τα εγκλήματα για τα οποία αύριο μπορεί να επιβληθεί:
• Εσχάτη προδοσία
• Γενοκτονία
• Αποστασία
• Δολιοφθορά
• Υποβιβασμό της ειρήνης
• Εγκλήματα πολέμου
• Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
• Υπεξαίρεση
• Απάτη
• Διαφθορά
• Συνωμοσία με σκοπό την κατάληψη της εξουσίας
• Δολιοφθορά
• Δωροδοκία
• Κατασκοπεία
• Συνωμοσίες εναντίον της εθνικής κυριαρχίας
• Προδοσία εναντίον του λαού
• Συνεργασία με ξένη εχθρική χώρα
• Ενέργειες που μπορεί να επιφέρουν κίνδυνο για την ανεξαρτησία ή την ενότητα του κράτους
Stefania Lygerou
agnosto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου