Breaking

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Μάλλον θα είναι τυχαίο να παρουσιάζονται στρατόπεδα συγκέντρωσις κάθε φορά που η Γερμανία κάνει παιχνίδι!!

hotspotmorias_121273590

hotspotmorias_121273590Έπεσε τυχαία το μάτι μου στον Άλφα που παίζει αυτή την στιγμή την λίστα του Σιντλερ..μια κατά την γνώμη μου καταπληκτική ταινία!
Και αμέσως μου ήρθε ο συνειρμός τον χοτ σποτ … πως γίνεται άραγε και καθε φορά που η Γερμανία παίζει ρόλο στην ανθρώπινη ιστορία να υπάρχει η μόνιμη εξέλιξη της ανθρώπινης θυσίας και θηριωδίας;
Θα μου πεις μα δεν είναι θυσία τα χοτ σποτ;.. ναι στην αρχή ούτε τα στρατόπεδα συγκέντρωσις είχαν θυσία!
Το σενάριο του σκατοψυχη δεν αλλάζει … φαίνεται ότι μένουν από έμπνευση λόγο μεγάλης πείνας !!!!!!…βιάζονται να γεμίσουν την ενέργεια του αυγού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……
Μια παρατήρηση απλά ..να μην σε κόβω από ότι κάνεις…
…Ξέρεις στην εποχή της πάχυνσης οι άνθρωποι είχαν πολλά θεάματα ..διασκεδάσεις ..ότι χρειάζονταν δηλαδή ώστε κανείς να μην κατανοεί ότι είναι μέσα σε στάνη με σκοπό την αναπαραγωγή και κάποια στιγμή να βρεθεί στην εποχή της συγκομιδής…….τώρα στην εποχή της συγκομιδής …δεν υπάρχουν ιδιαίτερα θεάματα….και μάλιστα τι ειρωνικό…ακόμα και η φράση …άρτος και θεάματα ….έχει κλονιστεί…ούτε ο άρτος υπάρχει κατά κάποιο τρόπο…η θα εκλείψει σύντομα….!!Τώρα λοιπόν στην συγκομιδή δεν μπορεί να υπάρχουν πολλές δικαιολογίες στο τι δεν καταλαβαίνεις!!!…
Τουλάχιστον ότι και να γίνει να σπείρομαι στο dna πληροφορία σωστή και όχι λανθασμένη!!
Πόσο πολύ εύχομαι κάθε μέρα να μπορείς να διακρίνεις …να μπορούν να σε κερδίσουν οι λέξεις μου…και να είσαι έτοιμος και αφυπνισμενος να ακούσεις τα λόγια μου στην δύσκολη στιγμή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου