Breaking

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Απόστολος Γκλέτσος: νέα δήλωση-μυστήριο για τον… άντρα

Ποια η νέα δήλωση του Γκλέτσου μετά την επική παραδοχή για τον άντρα;Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη του Απόστολου Γκλέτσου ότι έχει συνευρεθεί ερωτικά με άντρα.

Ο δήμαρχος Στυλίδας, καλεσμένος στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλο, ρώτησε τον παρουσιαστή: «Με άντρα έχεις πάει;». Η απάντηση του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν αρνητική και τότε ο Απόστολος Γκλέτσος, είπε: «Δηλαδή στην Ελλάδα μόνο εγώ έχω πάει και το λέω;…Μόνο εγώ έχω πάει; Το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές πάντα! Στην Ελλάδα ο μόνος που έχει πάει με άντρα είμαι εγώ, εντάξει!».Σύμφωνα με την εφημερίδα Εspresso, o δήμαρχος Στυλίδας ρωτήθηκε αν αστειευόταν όταν έκανε την επίμαχη δήλωση, στον «αέρα» της εκπομπής «Βράδυ». «Ό,τι καταλάβατε, καταλάβατε!»,αρκέστηκε να πει ο Απόστολος Γκλέτσος.
Διαβάστε ποιες οι σέξι γυναίκες του Γκλέτσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου