Breaking

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να ιδρύσει δικό της κόμμα αφήνει η Ζωή Κωνσταντοπούλου

1a1

 Νέα επίθεση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του Αλέξη Τσίπρα προσωπικά, στον οποίο χρεώνει την «προδοσία» του τρίτου μνημονίου

– Νέα κατά μέτωπο επίθεση εναντίον του πρωθυπουργού, για τον οποίο τονίζει πως «ήθελε να χάσει το δημοψήφισμα»
– «Ρωτήστε τον ίδιο» απαντά για το αν ο Αλέξης Τσίπρας ήταν έτοιμος για το plan B και την… ρήξη
– Τι απαντά για τις κατηγορίες πως υπήρξε «φλερτ» με την Χρυσή Αυγή
– Με ποιους θα πορευθεί αν τελικά ιδρύσει δικό της κόμμα
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα, αν όχι το πλέον πολυσυζητημένο, για τη χρονιά που τελειώνει. Οι «μάχες» της από την καρέκλα της Προέδρου της Βουλής θα μείνουν στην ιστορία, καθώς και η «εκρηκτική» αποχωρησή της από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Η πρώην πρόεδρος της Βουλής δεν χαρίζει… τίποτα στους πρώην «συντρόφους» της εντός ΣΥΡΙΖΑ, αφού είτε μέσω ανακοινώσεων, είτε μέσω τοποθετήσεων στα social media, σχολιάζει πολύ συχνά τις πολιτικές εξελίξεις, ενώ παράλληλα προσπαθεί να κρατήσει «ζωντανή» την φλόγα των πορισμάτων της Επιτροπής για το χρέος, τα οποία η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δείχνει να έχει βάλει στα συρτάρια…
Οι δημόσιες επιθέσεις της τόσο εναντίον του Αλέξη Τσίπρα προσωπικά, όσο και του… διαδόχου της στο προεδρείο της Βουλής, Νίκου Βούτση, είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο, ενώ μετά την αποτυχία της Λαϊκής Ενότητας να μπει στη Βουλή, όλα είναι ανοιχτά για το πολιτικό μέλλον της.
«Προδοσία» η υπογραφή της συμφωνίας
Σε αυτό συμβάλει και η ίδια, αφού με συνέντευξή της επανέρχεται… δυναμικά! Για μία ακόμη φορά χαρακτηρίζει «προδοσία» την υπογραφή της συμφωνίας της 12ης Ιουλίου, μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των ευρωπαίων εταίρων, ενώ για τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, αναφέρει πως «ήθελε να χάσει το δημοψήφισμα«.
Στο κατά πόσο ο Αλέξης Τσίπρας αναζητούσε κεφάλαια (πχ Ρωσία) για να «τρέξει» το plan B και ουσιαστικά τη ρήξη με την Ευρώπη, η ίδια απαντά: «Ρωτήστε τον ίδιο για όλα αυτά. Ας μείνουμε, όμως, στην ουσία. Υπάρχει ένα βασικό ερώτημα… Το ερώτημα είναι από την αρχή της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αυτός ο Πρωθυπουργός με βάση ποιες υποθέσεις και ποια δεδομένα αποφάσισε ξανά και ξανά να αποπληρώνουμε τις δόσεις στους δανειστές χωρίς να έχει εξασφαλίσει θωράκιση για τη χώρα; Πρόκειται για αποφάσεις δικές του που ελήφθησαν σε πείσμα των αποφάσεων των οργάνων του κόμματος».
Συνεχίζοντας και περιγράφοντας το πως έχει στο μυαλό της την έννοια της «Αριστεράς», η Ζωή Κωνσταντοπούλου προσθέτει πως «υπάρχει ευθύνη του κ. Τσίπρα και της κυβέρνησης γιατί με τις συμπεριφορές τους και την προδοσία στην οποία συνέπραξαν κλόνισαν το ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς στη χώρα μας αλλά και πανευρωπαϊκά. Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι αυτές οι πολιτικές και ο καθεστωτισμός δεν έχουν καμία σχέση με την ταυτότητα της Αριστεράς».
Για να ρίξει στη συνέχεια… τη βόμβα. Ερωτηθείσα αν θα κάνει δικό της κόμμα, απαντά: «Θα κάνω ό,τι χρειαστεί», ενώ στο υποθετικό ερώτημα αν στο «κόμμα Ζωής» έχουν θέση η Ραχήλ Μακρή και ο Γιάνης Βαρουφάκης, η ίδια τονίζει: «Αν με ρωτάτε με ποιους θα συμπορευόμουν, θα σας απαντήσω ότι θα συμπορευθώ με όλους εκείνους και εκείνες που τίμησαν την εμπιστοσύνη του λαού. Σαφώς περιλαμβάνονται σε αυτούς και τα δύο αυτά πρόσωπα όπως και πολλά άλλα. Σε κάθε νέα προσπάθεια που πρέπει να γίνει από εδώ και στο εξής, έχουν θέση όλοι όσοι ήταν μέρος ενός εγχειρήματος που προδόθηκε και δεν πρόδωσαν αλλά και όσοι σήμερα για πρώτη φορά αποφασίζουν να παλέψουν για τη ζωή τους και για τη ζωή των επόμενων γενεών».
Τέλος, σχετικά με τα πορίσματα της Επιτροπής για το Χρέος, απαντά πως «δεν χρησιμοποιήθηκαν» από την ελληνική κυβέρνηση και υπογραμμίζει: «Έπρεπε να κατατεθούν σε κάθε αρμόδιο φόρουμ. Εχει ήδη καταγραφεί ότι αυτά τα ντοκουμέντα παρήγαγαν αποτελέσματα. Στις 18 Ιουνίου εκδίδεται το πόρισμα ότι το ΔΝΤ γνώριζε από το 2010 ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο. Αποκάλυπτε ευθύνη των δανειστών για την κατάσταση της χώρας. Μία εβδομάδα αργότερα το ΔΝΤ, με έκθεση που έμεινε κρυφή έως τις 2 Ιουλίου, παραδέχτηκε τη μη βιωσιμότητα του χρέους. Και ο κ. Τσίπρας δεν το αξιοποιεί».
Η… άλλη Ζωή: Τα παιδιά, ο έρωτας και το πρόγραμμα
Η πρώην πρόεδρος της Βουλής δηλώνει πως αισθάνεται τυχερή γιατί «έχω ανθρώπους που με αγαπούν και γεμίζουν τη ζωή μου, γιατί μπόρεσα και ακόμη μπορώ στη ζωή μου να κάνω πράγματα που με γεμίζουν και με εκφράζουν. Αισθάνομαι τυχερή γιατί έχω τη δυνατότητα να αλλάξω όσα μας καταδυναστεύουν και όλα όσα συγκροτούν ένα πλαίσιο αδικίας (…) Θα με χαρακτήριζα τυχερή, όχι χορτασμένη, μου έχουν λείψει πράγματα, αλλά όχι στον βαθμό που αξίζει να το αναφέρω. Θα το θεωρούσα ύβρη να αναφέρω ελλείψεις όταν υπάρχουν άνθρωποι που στερούνται ακόμη και τα πολύ βασικά».
Εκφράζει επίσης την επιθυμία να κάνει ένα παιδί. «Στη γενική ερώτηση απαντώ «ναι», αλλά στη μέχρι τώρα ζωή μου αυτό δεν μπόρεσε να συνδυαστεί. Αλλά δεν είμαι άνθρωπος που δεν αγαπάει τα παιδιά ή που δεν θέλει να αποκτήσει παιδιά», λέει και αποκαλύπτει πως… «Έχω αλλεργία στο πρόγραμμα. Μη μου βάζετε πρόγραμμα…». Γιατί; «Στο μυαλό μου η λέξη «πρόγραμμα» έχει ταυτιστεί με το «Μνημόνιο» και δεν μου αρέσει καθόλου. Πέρα από τα αστεία, όμως, πρόγραμμα έχουμε όλοι, αλλά η ζωή ενός δικηγόρου δεν μπορεί να έχει πρόγραμμα…».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου αποκαλύπτει επίσης πως από το 2016 θα επιστρέψει στη δικηγορία. Κι αν δεν το έχει κάνει ακόμα είναι γιατί «γιατί είχα πολιτικές υποχρεώσεις, εντός και εκτός Ελλάδος. Θα επιστρέψω με το νέο έτος. Η δουλειά μου είναι κομμάτι της ύπαρξής μου και δεν θέλω να την αποχωριστώ».
Όσο για το αν πιστεύει στο Θεό; «Εννοείτε αν είμαι αγνωστικίστρια; Ναι, είμαι αγνωστικίστρια, που σημαίνει ότι δεν ξέρω αν υπάρχει Θεός».
Μιλώντας για τον έρωτα και το αν θα εγκατέλειπε την πολιτική για… χάρη του, η Ζωή Κωνσταντοπούλου λέει: «Δεν θεωρώ την πολιτική συνυφασμένη με την ύπαρξή μου. Αντιθέτως, θα σας έλεγα πως σε όλο αυτό το διάστημα που υπήρξα βουλευτής αλλά ακόμη και στο διάστημα που ήμουν Πρόεδρος της Βουλής αισθανόμουν περισσότερο πολίτης παρά πολιτικός. Όταν εγκαταλείπεις την ιδιότητα του πολίτη, είσαι ένας κακός πολιτικός… (…) Ο έρωτας δεν είναι καθόλου στις τελευταίες θέσεις των προτεραιοτήτων μου, αλλά πιστεύω πως ένας άνθρωπος που πραγματικά με αγαπάει δεν θα μου ζητούσε κάτι τέτοιο. Δεν μου αρέσουν οι εκβιασμοί, ούτε να τους κάνω ούτε να τους δέχομαι».
Και για τα ενδιαφέροντά της εκτός πολιτικής; «Μου αρέσει ο κινηματογράφος» λέει και αποκαλύπτει πως πρόσφατα είδε την ταινία «Η Γέφυρα των κατασκόπων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου