Breaking

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Βαγγέλης Λιάκος ε.α....‘’Θα είμαι υποψήφιος με τον Μανάβη’’




Αφού μου πέταξε την ατάκα ο υποψήφιος δήμαρχος Θανάσης Μανάβης για τον πτέραρχο Βαγγέλη Λιάκο ότι θα είναι μαζί του, εγώ έκανα το αυτονόητο… επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον πτέραρχο όχι για να επιβεβαιώσω όσα μου είπε ο Θανάσης, αλλά για μια πρώτη δήλωση….
από μέρους μου ο θαυμασμός και ο σεβασμός σε έναν καταξιωμένο άνθρωπο όπως ο πτέραρχος, είναι δεδομένος, καθώς ποτέ δεν έκρυψα ότι είμαι μιλιταριστής…. Θαυμάζω αυτούς τους ανθρώπους που παίζουν καθημερινά την ζωή τους κορόνα γράμματα για να κοιμάμαι εγώ ήσυχος… αφού είπαμε τις πρώτες κουβέντες μας, ζήτησα μια δήλωση από μέρους του και μου είπε τα εξής: « Καιρός είναι να μπουν νέοι άνθρωποι μπροστά και να διοικήσουν τον τόπο μας…. έναν ευλογημένο τόπο στο καλύτερο μέρος της Πατρίδας μας που πλέει τα λοίσθια…. Ο ενθουσιασμός των νέων, με σοφία των μεγαλυτέρων, είναι μια καλή συνταγή και πρέπει να την δοκιμάσει  και αυτή ο κόσμος. Στις εκλογές λοιπόν της 18ης Μαΐου θα είμαι δίπλα σε ένα νέο παιδί τον Θανάση Μανάβη για να βοηθήσουμε τον τόπο μας να πάει μπροστά…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου